“Cakap Macam Takde Agama..”– Datin Alyaa ‘ber4ng’ Suami Ditvduh Iari L0mpat Pagar SPRM.

Masih lagi diperkatakan mengenai isv individu yang didkwa terlibat dalam ke$ penggvbahan wang h4ram dan Macav sc4m, berjaya meIarikan diri dengan mel0mpat pagar Suruhanjaya Pencegahan Rasvah Malaysia (SPRM).

Susulan daripada itu, antara individu yang turut dit4han iaitu Datin Alyaa Syuhaila, meluahkan rasa kesaInya terhadap segelintir pihak yang menvduh svspek yang meIarikan diri itu adalah suaminya.

Menerusi luahannya di dalam ruangan IG Stories, Alya terkesan apabila suaminya, Datuk Seri Addy Kanna pula menjadi s4saran, ditvduh sebagai individu yang meIarikan diri dengan mel0mpat pagar Suruhanjaya Pencegahan Rasvah Malaysia (SPRM).

“Asal Iari jer suami saya kena…” – Alyaa.

Malah, tidak cukup dengan itu, Alyaa kecew4 apabila ada dalam kalangan warganet menc4ci dan melakukan pengh1naan fizikal yang menyamakan bentuk badan suaminya ‘gemuk macam b4bi’.

“Asal Datuk Seri je suami saya kena. Asal Iari je suami saya kena tvduh. Siap orang panggil gemuk b4bi bagai. Kenapa, keluarga korang tak ada yang gemuk ke? Tanya je, ke muka diaorang macam b4bi?…”

“Lepas ni apa lagi korang nak tvduh?

Terutamanya media yang suka viralkan benda belum sahih! Yang netizen pun sibvk nak menghvkum orang lain, semua acah-acah ahli syurga. Sendiri tak cermin muka, cakap macam tak ada agama…”

Sedia bantu SPRM bagi keterangan.

Menurut Alyaa, meskipun dia dan suami dit4han berkenaan ke$ penggvbahan wang h4ram dan Macau Scam, ia tidak bermakna mereka diputuskan sebagai pesalah.

Menafikan dirinya dan suami terlibat dalam dengan kegiatan haram tersebut, malah dia bersedia untuk memberi kerjasama dengan SPRM bagi membantu siasatan.

Terkini, kes tersebut masih lagi di dalam siasatan, dengan beberapa orang selebriti juga turut disoal siasat oleh pihak SPRM, berkenaan kes penggubahan wang haram.

Sumber : Alyaa Syuhaila & Gempak (Fiza Kamarudin)

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom like page kami Limau Manis Media

Sumber : Dbongkar

Be the first to comment on "“Cakap Macam Takde Agama..”– Datin Alyaa ‘ber4ng’ Suami Ditvduh Iari L0mpat Pagar SPRM."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*