Ramai Terkejut dengan respon yang diberikan isteri dan keluarga arw4h lepas pemandu Myvi putih mohon maaf.

Johor Bahru – Isteri kepada Laskar Kanan Mohd. Rizal Suberi svkar untuk menerima perm0honan maaf wanita yang merempvh anggota Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) itu sehingga mavt dalam naahas jalan raya Sabtu lalu.

Nurul Asyiken Amir berkata, dia tidak boleh memberikan sebarang jawapan kerana kejadlan itu telah memberikan kesan mendalam buat dirinya serta tiga anak mereka.

Kemaafan yang tidak boleh diterima.

“Bila saya terpandang wajah anak-anak, memang sukar untuk terima kenyataan suami telah pergl, apatah lagi permohonan maaf oleh wanita yang menyebabkan kematlan suami.

“Nak maafkan dia? Agak susah nak jawab lagipun saya terkllan sebab suami saya tidak berslah dalam soal ini apatah lagi ketika kejadlan dia sedang tunggu di lampu isyarat, tiba-tiba dirempvh oleh pemandu itu,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Namun, ayah mentua kepada Allahyarham Mohd Rizal yang yang duduk di galeri awam dilihat menggeleng-gelengkan kepalanya.Beliau turut menyatakan tidak akan memaafkan Nur Fatin, ketika wanita berkenaan sedang membuat rayuannya.

Ibu Nur Fatin yang turut hadir bersama abang dan kakaknya turut dilihat mengalirkan air mata sambil mengurut dada dan menyebut ‘Allahuakbar’ ketika mendengar rayuan anaknya itu.

Terdahulu, Nur Fatin yang memakai jaket berwarna hitam tiba di Kompleks Mahkamah Johor Bahru pada 8.40 pagi dan dilihat disorong dengan kerusi roda diiringi anggota polis trafik pengiring Nur Fatin Nasrah Suhaimi, 23, memohon maaf kepada keluarga mngsa di atas pemanduannya sehingga meragvt nyawwa mngsa dalam nahss jalan raya tersebut pada Sabtu lalu.

Dia berkata demikian di Mhkamah Majlstret di sini hari ini ketika dihadapkan atas tuduhan memandu kereta di bawah pengarvh ddah hingga menyebabkan kematlan Mohd. Rizal di lampu isyarat Kilometer 4, Jalan Johor Bahru-Kota Tinggi pada pukul 8.24 pagi, 10 Oktober lalu.

Komen Dari Orang Ramai

Letakkan si peslah tadi dalam fasa tahnan luar rumah seumvr hidup (perlu kajian). Di mana dia perlu bekerja untuk memberi nfkah gantl rvgi kepada warls allahyham. Mungkin ini pengajaran mntal dan fizlkal terbaik untuk peslah.

Kenapa naik kerusi roda, bagi dia bawa myvi langgr pintu mhkamah tu Terus masuk Kan senang, bertambah-tambah lagi dkwaan tu.

Slah tetap slh.. kesalhan dia ni.. ramai jugak svspek2 lain(PELBAGAI BANGSA) pernah buat hingga meragvt nywa mngsa yg terllbat. Harap svpek2 yg lain pun dikenkan hkvman yg setimpal dan vntuk pengguna2 jalanraya, termasuk diri saya sendiri, hati hati selalu bawa kenderaan tu slow slow sudah lah.

Sumber : KosmoOnline/InfoRoadblock/OM

 

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom like page kami Limau Manis Media

Sumber : http://www.awatttsyeikhh.com/

Be the first to comment on "Ramai Terkejut dengan respon yang diberikan isteri dan keluarga arw4h lepas pemandu Myvi putih mohon maaf."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*